Study Abroad Taiwan - Reisverslagen van Eline Veerman - WaarBenJij.nu Study Abroad Taiwan - Reisverslagen van Eline Veerman - WaarBenJij.nu
Study Abroad Taiwan

Ik ga één semester studeren aan Providence University in Taichung, Taiwan. Door middel van blogs houd ik jullie graag op de hoogte van mijn tijd hier in Taiwan! Liefs Eline

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2017

Spring break! ☉

22 Februari 2017

Alweer 1 week in Taiwan!
Eline

Ik ga één semester (feb - juni 2017) studeren aan Providence University in Taichung, Taiwan als onderdeel van mijn studie in Nederland. Door middel van een blog probeer ik jullie op de hoogte te houden van mijn leven hier in Taiwan! (:

Actief sinds 22 Feb. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9815

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 27 Juni 2017

Study Abroad Taiwan

Landen bezocht: